אורי זכי מסביר את הקריאה למרי: "מתנוסס דגל שחור"

המהדורה המרכזית 1 Comment on אורי זכי מסביר את הקריאה למרי: "מתנוסס דגל שחור"

יו"ר הנהלת מר"צ אורי זכי ב'מהדורה המרכזית': "השר לביטחון לאומי קרא ליישב את הגבעות בניגוד לחוק, שר האוצר קרא לשריפת חווארה. להם לא עושים כלום. כמו בצבא, עם לקחי הטבח בכפר קאסם והוראת הדגל שחור שאינו חוקי בעליל – ההפיכה שהם עושים, גם בשיטת הסלאמי יש כאן דגל שחור לפירוק הדמוקרטיה. המדינה מפרה את החוזה עם האזרחים"

אורי זכי צילום: Tomer Neuberg/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בדיון שנערך ב'מהדורה המרכזית' נוכח הקריאות למרי אזרחי, אמר אורי זכי, יו"ר הנהלת מרצ לאבי מימרן: "תסלח לי, אבל טענות ההבל לאי שיוויון בחקירת ההסתה משמאל גובלות בשקר – השר לביטחון לאומי קרא ליישב את הגבעות בניגוד לחוק, שר האוצר קרא לשריפת חווארה, ונערים שורפים. להם לא עושים כלום"

"מה שנאמר, אינני הדובר של אהוד ברק ויאיר גולן. גם הצבא, עם הטבח בכפר קאסם והוראת הדגל שחור שאינו חוקי בעליל – ההפיכה שהם עושים, גם בשיטת הסלאמי יש כאן דגל שחור לפירוק הדמוקרטיה. אם אדם יגיד שלא ישלם מיסים למדינה לא דמוקרטית, המדינה הפרה מבחינתו את החוזה. זו קריאה למצבי קיצון"

"מותר לממשלה שנשענת על רוב פרלמנטרי למשול, ופשיטא שהיא לא יכולה לשנות את השיטה וקווי היסוד. איזון השיטה צריכה להיות בהסכמה, כמו בבית הנשיא".

האזינו לדיון



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לחא יעזור לכם כלום, מתברר שאתם החוליגנים. תארו לעצמכם, אם הימין היה מגיב, והכח שלו, בעיקר של הציונות הדתית, גדול פי כמה וכמה מכם, איך היה נראה. אבל הימין מתנהג כחוק, והקשקוש על יישוב הגבעות של בן גביר, מגוחך בתכלית.
    בודאי מבחינתכם, בהגיון העקום שלכם, ובטפשות המדינית המופלגת, ה"גבעות" הם פלשטינה!